Pogoji poslovanja
Splošni prodajni pogoji spletnega portala >>BREZPLESNI.SI<<
Splošni prodajni pogoji spletnega portala BREZPLESNI.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje spletnega portala BREZPLESNI.SI ter urejajo poslovanje med spletnim portalom BREZPLESNI.SI in kupcem. Spletni portal BREZPLESNI.SI upravlja Tim Opara d.o.o., Slomškova ulica 15, 1000 Ljubljana, davčna številka: SI61238406.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu družbe TIM OPARA d.o.o.
Vizitka podjetja
Polno ime družbe: TIM OPARA podjetje za požarni inženiring d.o.o.
Krajši naziv: TIM OPARA d.o.o.
Naslov: Slomškova ulica 15, 1000 Ljubljana, Slovenija
Direktor: Robert Opara
Matična številka: 1278169000
Davčna številka: SI61238406
Telefon: 01 53 44 240
Spletni naslov: www.timopara.si
E-pošta: timopara@siol.net
Banka SKB d.d. OTP BANKA D.D.
IBAN: SI56 0400 0027 7928 027
BIC: KBMASI2X
Vpisan v sodni register: Sodišče v Lj – št vloge SRG1/1033
Dejavnost: Dejavnost: 43.990
Osnovni kapital: 7.500 EUR
Pomoč uporabnikom
Informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi:
- e-naslov: timopara@siol.net
- telefon: 01 53 44 240 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00
Pomoč pri spletnem nakupu:
- telefon: 01 53 44 240 ali pisno po e-mailu: timopara@siol.net od ponedeljka do petka od 7:00 do15:00
Delovni čas:
- od ponedeljka do petka
- od 7:00 do 15:00
Poslovna enota:
- Vojkova 58, 1000 Ljubljana
Cene
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo za nakupe v spletnem portalu BREZPLESNI.SI ter pisna naročila po elektronski pošti. Tim Opara d.o.o. si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Naročila
- Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo ''Sanacija vlage in zidne plesni Tim Opara" s katerim potrjujemo prejem naročila v obdelavo. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.
- Tim Opara d.o.o. si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli v obrazec pri izpolnjevanju naročila.
- Po prejemu kupnine bomo blago iz vašega naročila pripravili v dogovorjenem roku in poslali po dostavni službi na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo "Pošiljka iz spletnega portala BREZPLESNI.SI je bila oddana dostavni službi". V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
- Po predaji blaga dostavni službi, vam bomo po pošti poslali račun.
- Spletno trgovino spletnega portala BREZPLESNI.SI lahko koristijo tako fizične kot pravne osebe. Za vse veljajo enaki plačilni pogoji - po predračunu.
V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila, pokličite na telefon: 01 53 44 240 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00 ali pošljite e-sporočilo na naslov timopara@siol.net.
Načini oddaje naročila
Naročila preko spletnega portala:
- Oddajo naročila začnete s klikom na gumb Dodaj v košarico.
- Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu.
- V primeru težav nas pokličite na 01 53 44 240 ali pošljite sporočilo na timopara@siol.net.
- Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo, s katerim potrjujemo prejem naročila v obdelavo.
Naročila preko telefona:
- Pokličite na telefonsko številko 01 53 44 240
- Naročilo lahko oddate od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00.
- Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona).
- Pri naročilih preko telefona prejmete na vaš e-mail obvestilo s kosovnico naročenih izdelkov ter zneskom za plačilo.
Naročila preko e-pošte:
- Pošljite elektronsko pošto na naslov timopara@siol.net.
- Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu.
- V naročilo vpišite:
- šifre izdelkov s količinami
- vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)
- željen naslov dostave
- Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona).
- Naročilo se obdela v rednem delovnem času od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00. Naročila poslana po e-pošti izven delovnega časa se obdelajo naslednji delovni dan.
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do izvršenega plačila. Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti timopara@siol.net. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.
Sprememba naročila
Pred izvršenim plačilom
Po oddaji naročila in pred izvršenim plačilom lahko spremembe naročila posredujete po elektronski pošti na naslov timopara@siol.net in posredujete sledeče podatke:
- ime, priimek in številko naročila
- izdelke, ki jih želite dodati, spremeniti ali odstraniti s količinami
- željene spremembe dostave
Pošljete nam lahko tudi novo naročilo, pri tem pa naprošamo, da na naš elektronski naslov timopara@siol.net pošljete obvestilo s preklicem predhodnega naročila.
Po izvršenem plačilu in pred predajo blaga dostavni službi
Po oddaji naročila in izvedenem plačilu je sprememba naročila možna samo, če blago še ni bilo predano dostavni službi. Po elektronski pošti na naslov timopara@siol.net posredujete sledeče podatke:
- ime, priimek in številko naročila
- izdelke, ki jih želite dodati, spremeniti ali odstraniti s količinami
- željene spremembe dostave
Na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo s potrditvijo možnosti spremembe. Spremembe naročil po izvršenih plačilih obdelujemo v rednem delovnem času od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00. V primeru, da prejmemo zahtevek izven delovnega časa, se obdela naslednji delovni dan.
Po izvršenim plačilom in po predaji blaga dostavni službi
Po oddaji naročila, izvedenem plačilu ter predaji blaga dostavni službi sprememba naročila ni možna. Ko blago prejmete, nam lahko izdelke, ki bi jih želeli zamenjati, vrnete po dostavni službi. Vrnjeni izdelki morajo biti vključno z embalažo nepoškodovani. Stroške vračila mora poravnati kupec.
Po elektronski pošti na naslov timopara@siol.net nam posredujte sledeče podatke:
- ime, priimek in številko naročila
- izdelke, ki jih želite zamenjati z drugimi
- izdelke, ki jih želite prejeti z zamenjavo (uporabite postopek za naročanje po e-pošti)
Stroške pošiljanja izdelkov kupcu, ki so nastali zaradi sprememb naročila, so breme kupca in se vračunajo pri novo izbranih artiklih.
Na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo s potrditvijo možnosti zamenjave. Spremembe naročil po izvršenih plačilih obdelujemo v rednem delovnem času od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00. V primeru, da prejmemo zahtevek izven delovnega časa, se obdela naslednji delovni dan.
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Tim Opara d.o.o., Uršičev štradon 52, 1000 Ljubljana. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov timopara@siol.net ali po telefonu 01 53 44 240.
Plačilo
Kupnina za naročeno blago se plača po predračunu/ponudbi v 100 % znesku pred prevzemom ali predajo blaga dostavni službi.
V kolikor želite blago osebno prevzeti v našem skladišču (Vojkova 58, 1000 Ljubljana), nam pošljite e-pošto na naslov timopara@siol.net z najavo prevzema naročila, pri tem pa navedite št. naročila.
Stroški dostave bodo obračunani po ceniku, ki je priložen na strani »Dostava« in bodo navedeni v ponudbi oziroma predračunu, ki vam ga bomo poslali.
Po oddaji naročila bomo preverili razpoložljivost izdelkov v skladišču in vam poslali predračun ali posredovali možnosti zamenjave izdelka.
Nakup na obroke
Podjetje TIM OPARA d.o.o. ne nudi nakupov na obroke, kupec pa si lahko v lastni režiji uredi financiranje pri finančni instituciji, ki nudi potrošniške kredite.
Kot primer vam za pridobitev hitrih kreditov predlagamo obisk spletne strani podjetja SUMMIT LEASING d.o.o., ki nudi storitve obročnega odplačevanja.
V kolikor potrebujete pomoč pri izvedbi plačila, nas lahko pokličete na telefon 01 53 44 240 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00 ali pošljete e-sporočilo na naslov timopara@siol.net.
Izdaja računa
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno.
Seštevanje nakupov
Registriranim kupcem bomo beležili nakupe in jim dodeljevali količinske popuste. Popusti se odobravajo skladno z načeli podjetja TIM OPARA d.o.o. o količinskih popustih za poslovne partnerje.
Dostava
Spletna naročila izdelkov, ki so na zalogi in za katere je plačilo prejeto na transakcijski račun podjetja do 11. ure, dostavimo naslednji delovni dan do vhodnih vrat kupca.
Spletna naročila izdelkov, ki so na zalogi in za katere je plačilo prejeto na transakcijski račun podjetja po 11. uri, dostavimo drugi delovni dan do vhodnih vrat kupca.
V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas bomo o novem dobavnem roku obvestili po telefonu ali na vaš e-naslov.
Kupljeno blago se dostavlja po Sloveniji, v dopoldanskem času na dan dobave. V kolikor želite dobavo na določen dan, nam morate to naročiti. Za dostavo morate podati pravilni naslov in telefonsko številko, na katero vas lahko prikliče dostavljalec.
Če vas v času dostave ni doma, se vam kupljeno blago dostavi naslednji dan, vendar se ponovna dostava zaračuna po ceniku dostavljalca.
Pri dostavi podpišete dostavnico, s katero potrjujete, da ste prejeli blago v dogovorjenem času ter da je bil izdelek ob prejemu pregledan in nepoškodovan.
Dostava blaga v tujino je možna samo po predhodnem dogovoru z izračunom stroška dostave (ne velja priloženi cenik dostav).
Strošek dostave:
Masa v kg do |
Prevoznina v EUR |
5 |
4,80 |
10 |
5,50 |
20 |
8,00 |
30 |
11,00 |
40 |
16,00 |
50 |
21,00 |
60 |
26,00 |
70 |
30,00 |
80 |
36,00 |
90 |
42,00 |
100 |
50,00 |
125 |
55,00 |
150 |
60,00 |
175 |
65,00 |
200 |
70,00 |
300 |
75,00 |
400 |
80,00 |
500 |
85,00 |
600 |
90,00 |
700 |
100,00 |
800 |
120,00 |
900 |
125,00 |
1000 |
130,00 |
1200 |
140,00 |
1400 |
150,00 |
1600 |
160,00 |
1800 |
170,00 |
2000 |
180,00 |
2250 |
190,00 |
2500 |
210,00 |
2750 |
230,00 |
3000 |
250,00 |
Masa blaga za dostavo vključuje maso naročenih izdelkov ter zaščitne oz transportne embalaže. Pri naročilu IZOLACIJSKIH PLOŠČ se le-te zaradi lomljivosti zložijo na paleto, strošek palete pa se zaračuna kupcu. Pri osebnem prevzemu je paleta strošek kupca samo v primeru, da se odloči, da kupljeno blago odpelje vključno s paleto.
Cene so brez DDV (22%).
Pridržujemo si pravico spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cenik je v veljavi od 01.06.2016
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo naročenega blaga preko Spletnega centra Brezplesni.si
Vračilo artikla za fizične osebe:
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od kupoprodajne pogodbe oz. naročila, lahko v 14 dneh to pisno sporočite na spodaj navedeni naslov ali po elektronski pošti timopara@siol.net, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog. Odstopni 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Blago lahko vrnete osebno ali po pošti na naslov:
TIM OPARA D.O.O.
PE Vojkova 58
1000 Ljubljana
Tel: (01) 53 44 240
E-naslov: timopara@siol.net
Delovni čas:
od ponedeljka do petka od 07:00 do 15:00
Pri osebnem vračilu blaga se morate predhodno dogovoriti za termin, to lahko sporočite na zgornji e-naslov ali pa po telefonu. Pri vračilu blaga v skladišče je potrebno poleg blaga predložiti tudi račun. Na vašo željo vam lahko nepoškodovano blago zamenjamo za drugo blago ali vam vrnemo kupnino.
Na zgornji naslov ali po e-pošti timopara@siol.net lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.
Blago morate vrniti v 30 dneh po poslanem pisnem sporočilu, da odstopate od pogodbe, in sicer:
- nepoškodovano,
- z originalno embalažo,
- v nespremenjeni količini,
- z vso pripadajočo dokumentacijo in računom.
Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga, če je blago in embalaža nepoškodovano. Blago lahko vrnete z osebno dostavo ali pa uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke.
Vračilo blaga odpovedanega naročila kot pošiljko z odkupnino ne sprejemamo.
Priporočamo, da artikle ustrezno pripravite za transport.
Pri sprejemu vrnjenega blaga se opravi pregled nepoškodovanosti blaga ter količinski prevzem. Za poškodovano blago se ne sprejema v vračilo in prav tako se ne vrača kupnine.
Vračilo kupnine za vrnjeno nepoškodovano blago bomo izvedli takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in sicer na transakcijski račun, ki ga nam posredujete v pisnem sporočilu o odstopu od nakupa.
Vračilo artikla za pravne osebe:
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov samo v okviru garancijskih pogojev.
Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Kupnina se ne vrača.
Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja brezplesni.si, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.
Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate, je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.
Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča (razen bele tehnike).
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa.
Reklamacije
V primeru reklamacije, se bomo trudili, da jo rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Izdelke lahko reklamirate pisno ali na prevzemnem mestu podjetja TIM OPARA d.o.o..
Stvarne napake
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja.
Uveljavljanje stvarnih napak:
Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov timopara@siol.net ali osebno na prevzemnem mestu podjetja TIM OPARA d.o.o., kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:
- odpravili napako na izdelku
- povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
- povrnili celotni plačani znesek
V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čim prej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.
Varnost
Poskrbeli smo, da bo vsak nakup v spletnem portalu BREZPLESNI.SI popolnoma varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.
Spletni center www.brezplesni.si uporablja 128-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer). Za maksimalno varnost prenosa je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika.
Izjava o varovanju osebnih podatkov
Podjetje TIM OPARA d.o.o., ki upravlja spletno trgovino BREZPLESNI.SI (www.brezplesni.si), se pri svojem poslovanju zavzema za koretno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Podjetje TIM OPARA d.o.o. za potrebe poslovanja spletne trgovine BREZPLESNI.SI (www.brezplesni.si) zbira naslednje podatke uporabnikov:
1. ime in priimek
2. naslov in kraj bivanja
3. naslov za pošiljanje naročenega blaga
4. naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
5. geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
6. ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo.
Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino BREZPLESNI.SI (www.brezplesni.si)
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih podjetje TIM OPARA d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.
Ukinitev registracije
Če želite ukiniti vašo registracijo v "Mojem računu", to sporočite na elektronski naslov timopara@siol.net. Za preverjanje pristnosti podatkov vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.
Odjava od e-novic
Odjava iz seznama prejemnikov e-novic je možna kadarkoli na naslednji povezavi. V razdelek "Odjava" vpišite vaš e-naslov, s klikom na gumb "odjava" pa to tudi potrdite. Odjavite se lahko tudi s klikom na odjavno povezavo v katerihkoli od prejetih eNovic. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli našo e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja. V tem primeru se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.
Brisanje prijave na e-novice:
Če želite brisati osebne podatke, katere hranimo za pošiljanje e-novic, nam to sporočite na elektronski naslov timopara@siol.net. Zahtevek za brisanje prijave mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim ste se prijavili na e-novice ali pa morate navesti elektronski naslov, ki ga odjavljate. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za brisanje prijave, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.
Odveza odgovornosti
Vsebino, objavljeno na straneh spletnega portala BREZPLESNI.SI, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. TIM OPARA d.o.o., zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.
TIM OPARA d.o.o. ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi spletnega portala BREZPLESNI.SI, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh spletnega portala BREZPLESNI.SI ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala v spletnem portalu BREZPLESNI.SI. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.
TIM OPARA d.o.o- si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletnega portala BREZPLESNI.SI kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
TIM OPARA d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 01 53 44 240, pošljite elektronsko sporočilo na timopara@siol.net ali nam pišite na naslov TIM OPARA d.o.o., Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.
Družba TIM OPARA d.o.o. priznava kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov sledečega izvajalca:
Izvajalec IRPS*: Evropski center za reševanje sporov
Naslov: Tomšičeva 6, 100 Ljubljana
e-naslov: info@ecdr.si
Telefon: 08 205 65 90
Fax: 01 244 99 95
Kontaktna oseba: Uroš Petohleb